mooi schilderij

Snelle levering en netjes verpakt aanrader!!

Wij zijn zeer tevreden.

Mooi schilderij, en goed ingepakt,wij zijn happy.

Geen negatieve zaken

Wel bleek men de duiding van de foto op schilderij niet te kunnen geven wat ik inmiddels zelf heb opgezocht

Supet

Goede kwaliteit, precies hoe we hadden verwacht

Leuk

Ziet er mooi uit,ik had een paar maanden geleden een rode wijn tafereel op glas,die viel me tegen,en daarom heb ik een nieuwe besteld,die is wel mooi,en hangt nu op die plek

Snel in huis en schitterend schilderij. Een echte eyecatcher.

Goede communicatie na bestelling en betaling en zeer snel in huis. Goed verpakt.

zeer tevreden

Er is veel keuze, en levering loopt erg vlot. Ook de communicatie is makkelijk per mail, of ze bellen je terug. Wij vroegen een factuur als bedrijf, en deze werd snel bezorgd. Het schilderij was zoals omschreven en getoond op de website, dus we zijn zeer tevreden. Waarvoor dank!

Schitterend glasschilderij

Ik had thuis al een glasschilderij hangen van 120x80 cm. Maar op deze was ik al langere tijd uitgekeken. Ik ben toen alle sites met glasschilderijen afgegaan om de mooiste plaat te vinden en zag hem op deze site. De levering ging helaas niet perfect (PostNL washet pakket even kwijt) , maar een paar dagen later stonden ze alsnog voor mijn deur. De doos was enigszins beschadigd, maar gelukkig zat er genoeg schuim om het glas, waardoor er niks gebroken was. Het glasschilderij zelf overtrof de verwachtingen. Kleuren waren nog dieper, dan ik op de site had gezien. En het ophangsysteem bleek exact hetzelfde te zijn als mijn andere glasschilderij (4 doorzichtige beugeltjes), waardoor ik hem direct al kon ophangen. Het contact met de webshop was overigens ook prima. Ik had ze gemaild toen PostNL had laten weten dat ze mijn pakket kwijt waren. Toen werd ik gebeld en vertelden ze mij wat hun ervaring was met deze bezorgdienst van Postnl (postnl @home). En ze bleken ook gelijk te krijgen gelukkig. Al met al zeer tevreden met de aankoop en het proces. Ik verwacht niet (snel) op dit werk uitgekeken te raken, maar anders kom ik hier graag nkg eens terug.

Mooi en snel geleverd

Mooie kwaliteit,snelle levering in een goed beschermende verpakking!

Prachtig!

Prachtig schilderij op glas. Kleuren spatten eraf. Goed verpakt en snel bezorgd

Super snel en netjes geleverd

Uitstekend.

Ruime keus in schilderijen. Het bestelde schilderij werd netjes en goed ingepakt afgeleverd. Zeer tevreden.

Gevoel aan de zee te zijn

Mooie boten.

Heel goed.

Prachtig schilderij mooi verpakt en op tijd bezorgd. Ik ben zeer tevreden.

Hele goede service

Mijn schilderij kwam kapot thuis Maar kreeg gelijk een nieuwe toe gestuurd Helemaal TOP

Geniet elke dag van schilderij!

Superblij met prachtig schilderij! Snel en netjes afgeleverd. Alleen jammer dat ik de naam van de schilder nog steeds niet weet dat vind ik echt een minpunt!

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed. Het is wel aan te bevelen dat als men iets retourneert, men hun betaling ook snel retour gestort krijgt!

Beter dan dit kan het niet!

Zeer goed verpakt, snel verzonden en mooie kwaliteit, ze maken waar wat ze zeggen!

Fantastisch! Ook een top klantenservice!

Ik heb 2 schilderijen op glas besteld! Super mooie kealiteit en vind ze zelfs nog mooier in het echt dan op de site! Er was summersale van start gegaan vlak nadat ik besteld had. Scheelde veel geld dus ik stuurde een mailtje. Had heel snel reactie en het is super opgelost! Fijn zo’n goeie klantenservice! Mocht je een schilderij op glas zoeken? Neem hier zeker een kijkje!

Erg klantvriendelijk

Levering mislukt door mijn schuld. Zij namen direct contact op om bestelling opnieuw te doen. Fijn!

alles goed

niets op aan te merken

Excellent!!!

De service is echt compleet. Klachten worden direct opgelost. Wij willen de SchilderijenShop echt aanbevelen en wensen hen nog vele jaren in goede gezondheid. Indien nodig zullen wij hen zeker aanbevelen. Henk de Vries.

Helemaal top!

Prachtig schilderij waar ik enorm blij mee ben. Ook de service was top. Had een vraag gesteld over het schilderij waarna er een aanpassing heeft plaatsgevonden. Helemaal top dat dit mogelijk was!

mooie kwaliteit, snelle bezorging

mooie kwaliteit, snelle bezorging

Beukelaar 2

5664 XC Geldrop

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.